Hayvan Ruhlarin Hikayesi

Bir Küçük Hikaye ....

Image result for animal heaven images

Yaradan bir kaç hayvan ruhu yanına çağırıp dünyaya enkarne olmadan önce onlarla bir kez daha konuşmak istemiş...

Hayvan ruhlar Yaradan’in etrafında heyecanla dizilmişler..

Yaradan hayvan ruhlarına şöyle bir bakıp “Sizi Yarattigim Dünya gezegenine yolculukları boyunca insan çocuklarima eşlik etmeniz benim size öğrettiklerimi onlara hatırlatmanız için yollayacağım ,şimdi bana söyleyin hangi hayvan bedeninde enkarne olmak istersiniz.? ” demis..

ilk hayvan ruh bir adım öne çıkıp ’  ben Köpek olmak isterim demiş..’ 
Yaradan : Peki niye ? diye sormuş ....
Hayvan ruh :İnsan varliklarına koşulsuz sevgiyi, sadakati, dostluğu,affetmeyi  öğretmek için..
Yaradan : Güzel...’ Ol ’ demiş ve Köpek olmuş.....

ikinci hayvan ruh bir adım öne çıkıp ’ ben Kedi olmak isterim demiş..’
Yaradan : Peki niye ? diye sormuş....
Hayvan ruh : İnsan varliklarina kendi güçlerine sahip çikmalarını,Kendi kendilerine yetmelerini ve oyun oynamayi öğretmek için ...
Yaradan :Güzel..’Ol’ demiş ve Kedi olmuş ...

Üçüncü hayvan ruh bir adım öne çıkıp ’ ben At olmak isterim demiş..’ 
Yaradan : Peki niye? diye sormuş..
Hayvan ruh : Asaleti, duygusalliği,pes etmemeyi hatırlatmak için..
Yaradan :Güzel..’Ol’ demiş ve At olmuş ...

Dördüncü hayvan ruh bir adım öne çıkıp ’ben Yunus olmak isterim demiş..’
Yaradan : Peki niye? diye sormuş..
Hayvan ruh : Neseyi,sevgiyi, yardimlaşmayi hatırlatmak için..
Yaradan :Güzel..’Ol’ demiş ve Yunus olmuş ...

Besinci hayvan ruh bir adım öne çıkıp ’ben Kuş olmak isterim demiş..’
Yaradan : Peki niye? diye sormuş..
Hayvan ruh : Özgür olmayı, her yeni güne ümitle,inançla,sevinçle şarki söyleyerek uyanmayı, öğretmek için..
Yaradan :Güzel..’Ol’ demiş ve Kuş olmuş ...

Diger hayvan ruhlar da bir sonraki buluşmada Yaradan ile görüşmek için tekrar cennetlerine geri dönmüşler ..

Image result for animal heaven images
İşte yaratildiklari ilk günden beri hayvanlarımız bize,çoğu zaman unuttuğumuz koşulsuz sevgiyi,merhameti,neşeyi,kendine guvenmeyi,Yaradan’a şükretmeyi  hatırlatmak için sonsuza dek var olacaklar ....taaaaa ki ... 

Sevgi ve Işik rehberiniz olsun güzel dostlar !!!

Gülünseyirdefteri          




Yorumlar

Popüler Yayınlar