Çekim yasasi nasil işler ? Pozitif olumlama nasil yapilir?


Image result for NATURE IMAGES














Merhaba Sevgili Dostlar,
Umarım bu 2019' un ilk hareketli Ocak ayi bütün bolluk ve bereketiyle hanenizde yerini alirken size ve tüm canlilarin yasamina şifayi da beraberinde getirir. 
Bugün çekim yasası nedir, nasil işler ve pozitif olumlama nasıl yapılır bundan konusmak istiyorum izninizle...

Çekim Yasası ( Law of Attraction ) nedir ? Olumlamar, dualar nasil yapilmalidir ? 

Çekim yasasi evrenin değismez kurallarindan biridir ve basitçe söylemek gerekirse , dikkatinizi verdiginiz seylerin -her ne olursa olsun- şu andaki realitemizde yaratima geçmesidir.Yaşamimizda düsüncelerimizi ve dikkatimizi verdiğimiz şeyler her daim yaratima geçer.Ne düsünürsek neye odaklanırsak onu kendimize çekeriz...Evrende enerji hiçbir zaman kaybolmaz.

Durum böyle oluncada pozitif düşünmenin faydalarına değinmeden geçemeyiz.Şu anki yaşamimizda içinde bulunduğumuz durum her ne ise bunu mutlaka bir yerde ve zamanda  -bilinçli ya da bilinçsiz- bir şekilde yaratima sokmuşuzdur. Bolluk ve bereket konusunda problem yasiyorsak ilk önce düsünce kaliplarimizi bir kez daha gözden geçirmeliyiz. Örnegin; maddi bakimdan sıkıntı çekiyorsak ,para ile olan ilişkimizi ve ön yargilarimizi da tekrar gözden geçirmeliyiz. Parayı hem sevip hem de ondan nefret edemeyiz,sonuçta para da bir enerjidir ve bu ikilem evrende karışıklık yaratır.Bolluk ,bereket sadece madde ile de sınırlı değildir.Bolluk bize her yerden ve her şekilde  gelebilir.Niyetimizi ortaya koyduğumuzda bunun ne şekilde olacaği konusunda tek bir kaynağa odaklanmamak daha doğru olur. İstek ve arzu ettiklerimizin bize nasil geleceği konusu bizim işimiz değildir .Yaradan/Evren neyi ne zaman ve ne şekilde göndereceğini her zaman daha iyi bilir.Sadece bir kaynağa odaklanmak diğer kapilarin kapanmasına neden olur. 

Hatırlıyorum uzun yıllar önce çok sevdiğim bir arkadaşımın maddi durumu bozulmuştu. Birgün ağlayarak işe geldi. “Noldu” diye sorduğumda bir gece önce kızı muz istemişti ama durumundan dolayı alamamıstı ve bu onu cok üzmüştü fakat ertesi sabah komşusu kapisini çalip elinde bir file muzla karşisina dikilince arkadaşimin gözleri yuvalarindan cikmiş , kalbi yerinden çikacak gibi olmuştu .Komşusu ona “bir şekilde yanlişlikla cok fazla muz aldiklarini ve iki kişi olduklari için hepsini yiyemeyeceklerini ve onla paylaşmak istediklerini” söylemişti. İşte evren bu şekilde işliyor dostlar..hata payi olmadan .

Yokluğa odaklanmak sadece daha fazla yokluğu kendine çeker. Yeteri kadar paramiz olmadiğinda ya da istediğimiz şeyi elde edemediğimizde nedense hali hazirda sahip olduklarimiza odaklanmak zor gelir.Halbuki sadece elinizde olana odaklandiğinizda olumlu yaratima geçersiniz. Şükür enerjisi cok güçlü bir enerjidir ve daha fazla bolluğu çeker kendine." Şükür nimeti arttirir " der Hz.Ömer  

Problemlerin ortasinda iken, soruna değilde sadece olmasini istediğiniz çözüme odaklanmak daha faydali olacaktir. Zor zamanlarda olumluya odaklanmak kolay olmayabilir çünkü -insanin yapisi gereği- işin içine duygular ve korkular girer.Böyle oluncada düşük enerjileri yaratima geçirip içinde bulunduğumuz durumu daha da zorlaştiririz.Bu demek değildir ki, problemleri ya da o durumu- her ne ise- gözardi edip hiç bir şey yokmuş gibi mutlu maymunu oynayalim.Yapabileceğimiz en doğru şey,durumlara gözlemci olmak, sakin bir şekilde düsünüp iyiye/pozitife odaklanmak ya da hiç bir şey yapilamiyorsa sadece sahip olduğunuz şeylere şükretmek --bu eşiniz,çocuğunuz ya da beslediğiniz bir evcil hayvaniniz ya da sofranizdaki bir kap yemek olabilir --bolluk ve bereket kapilarini açacak çekim yasasina göre size çözümler getirecektir...Böyle yaparak dikkatinizi olumsuzluklardan alip olumluya taşir ve yaratima geçirirsiniz..

Zaman konusuna gelince, evrenin isleyiş şekli bizim bu realitdeki zaman kavramimizdan biraz farkli olduğu icin yaratimlar hayatimiza aninda tezahür edemeyebilir ama mutlaka edecektir, sabir gereklidir. Olumlu düşünmeyi birakip,vazgeçip -olmuyor işte -deyip tekrar eski düşünce kalibiniza dönerseniz,yaratimin oluşumunu zorlaştirirsiniz. Yaradan her zaman doğru yeri ve zamani bilir. Dua ettiğimizde de durum böyledir. Dua da bir çeşit yaratim şeklidir.Dua ederken bile kullandiğimiz kelimelere dikkat etmemiz önemlidir.Evren  sadece kelimelere değil onun içinde barindirdiği enerjiye de karşilik verir. Dua ederken ya da olumlama yaparken, gelecek veya genis zamanli kelimeler kurmak yerine ,simdiki zaman kelimeleri kullanmak niyetin çok daha çabuk gerçekleşmesine yardim eder.  
Örnegin;' ben zenginim, her seyim var, sağlikliyim, istediğim araba zaten benim şu anda ve onu kullaniyorum şeklinde tüm kalbinizle hissederek olumlama ve imgeleme yaparsaniz niyeti en kuvvetli şekilde yaratima geçirmiş olursunuz.Süreklilik ve sabir da ,yaratimlarda önemli bir rol oynar.Hemen pes etmemek sabirli olmak gerekir .

“Zengin olmak istiyorum , saglikli olmak istiyorum, şu arabayi istiyorum , ne olur Allahim beni bu işten kurtar,”gibi sözler ya da dualar sadece evrene olumsuz mesajlar verir. Bunlar yokluk kelimeleridir ve evrende size bu yokluklarin daha fazlasini gönderecektir..Sağlikli olmak istiyorum dediğinizde aslinda evrene hasta olduğunuz mesajini verirsiniz. Yorgunum dedikce daha da yorgun olursunuz ve Evrende bunu katlayarak size geri verir..Çekim Yasasi....Bunun yerine daima sağlikliyim, zenginim gibi olumlu cümleler kurup durumu kendi hayrimiza çevirebilirsiniz .En önemlisi de dostlar, her dua ve istekde “Kendi hayrima ve Bütünün hayrina olsun ” diye niyet ederseniz en güzel yaratimlari kendinize çekersiniz..

Sevgili dostlar esasinda biraz inanç ve sabirla,bilinçli olarak yaratim yapildiğinda ya da dua edildiğinde bu realitede gerçeklestiremeyeceğiniz hiçbir şey yoktur ..
Çekim yasasinda sevgi enerjisi de cok önemlidir  .Yaratimlarinizda sevgiyi mutlaka hücrelerinize kadar hissedin ki , Evrende size sevgiyle karsilik versin ....

Çok sevdigim ve zaman zaman uyguladiğim Bulent Gardiyanoglu'nun 21 günlük bolluk ve bereket olumlamasini sizlerle de  paylaşmak istiyorum.Eğer bir gün bile atlarsaniz tekrar başa dönüp yeniden başlamalisiniz. 

Kendinizi Sevin ki başkalari da sizi Sevsin !!!

Sevgilerimle ..
Gülünseyirdefteri💖💖💖


21 günlük bolluk ve bereket olumlamasi :

·         Ben kendi iyiliğim için herşeyi affediyorum
·         Hayatımın akışına güveniyorum
·         Para bana helal yoldan kolaylıkla geliyor
·         Para zihnimi sevgiyle kabulleniyorum ve sevgiyle affediyorum
·        Geçmişte yaşadığım olumsuz tecrübeler artık benim mali zenginliğimi      
          destekliyor
·         Hoşuma gitsin ya da gitmesin gelirim harcamalarım dan fazla
·         Anne ve babamı yaşadıkları mali problemlerden dolayı affediyorum
·         Herkesin gözünde yaptığım işin değeri giderek artıyor
·         Susup oturmamı söyleyen herkesi affediyorum
·         Her gün mali olarak bolluğa kavuşuyorum
·         Bolluk bilincim her gün gelişiyor
·         Ekonomik koşullarım her gün gelişiyor, artıyor, çoğalıyor
·         Para bir enerji değiş tokuşu sembolü, enerjim her geçen gün artıyor
·         Para yaşamımda özgürce ve sürekli dolaşıyor
·         Gelirim gittikçe artıyor
·         Bolluk, zenginlik benim doğal hakkım
·         Huzurlu, dengeli ve güven doluyum
·         Sakin, dingin ve rahatım
·         Bu zengin bir evren ve hepimiz için bolluk var
·         Bu bolluğu hak ediyorum ve kabul ediyorum
·         Ben para mıknatısıyım, hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum
·         Düşlerimin ötesinde zenginleştiğimi kabul ediyorum
·         Bugün harika bir gün para bana beklediğim ve beklemediğim yollarla       
          geliyor
·         Faturalarımı sevgiyle ödüyorum
·         Paranın hayatıma hazla akmasına izin veriyorum
·         Başkalarının ekonomik başarılarımı desteklemelerine izin veriyorum
·         Yaşama şükran duyuyorum
·         Bolluk ve zenginlik içinde yaşamayı hak ediyorum
·         Para benim dostum
·         Parayı insanları kontrol etmek adına kullandığım için kendimi affediyorum
·         Boşa harcadığım paralar için kendimi affediyorum
·         Ben hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk, sevgi ve paranın
          hayatıma girmesine izin veriyorum             
·        Tüm arzularımı gerçekleştirmek için yeteri kadar zamanım, enerjim ve 
          param var
·         Anne ve babamı yasadıkları mali problemlerden dolayı affediyorum
·         Harcadığım her para bana katlanarak geri dönüyor
                                   Bulent Gardiyanoglu 





Yorumlar

Popüler Yayınlar